Pages

Monday 11 June 2012

Assalammualaikum dan Salam 1Malaysia

Hari ini (11 Jun 2012) bermula Sidang Dewan Rakyat Kedua bagi Penggal ke-5 Parlimen ke-12 2012, saya agak sibuk di Parlimen dan akan berada di Parlimen sepanjang minggu ini. 

Pagi tadi saya ada sesi perbincangan bersama-sama dengan HELP Uni Student dan Sdri. Wardina Saffiyah berkaitan Program Kesihatan Mental. Program ini merupakan sebuah program untuk menangani masalah kesihatan mental dalam kalangan masyarakat.

Kemudian perbincangan bersama Persatuan Pemikir Muda untuk program Konvesyen Pemikir Muda yang dirancang akan dilaksanakan pada hujung bulan ini. Program ini merupakan sebuah program yang akan menghimpunkan orang muda dari pelbagai sektor pekerjaan yang akan berdiskusi dan mengemukakan pelbagai idea pembangunan dan dasar Negara dari sudut pandang mereka sebagai orang muda.

Ohh ya, sekarang ini musim Euro 2012. Kesibukkan saya menyebabkan saya tiada masa untuk menonton perlawanan walaupun sebenarnya saya merupakan peminat sukan bola sepak. Untuk EURO 2012 saya sokong England. Anda bagaimana? :)

Rosnah ARS

No comments:

Post a Comment