Pages

Tuesday 21 May 2013


Assalammualaikum dan Salam 1Malaysia.

Alhamdulilah, semalam 20 Mei 2013 saya memulakan tugas untuk hari pertama di Kementerian Kerja Raya. Segalanya berjalan dengan baik. Saya juga merasa terharu dengan sambutan dari kakitangan Kementerian Kerja Raya. Petang semalam juga Kementerian Kerja Raya telah memberi serba ringkas taklimat mengenai Kementerian ini bersama YB Menteri. 

Saya sangat menghargai amanah dan tanggungjawab yang diberi oleh YAB Perdana Menteri kepada saya sebagai Timbalan Menteri Kerja Raya. Saya kira ini tugas yang cukup mencabar apatah lagi saya merupakan Timbalan Menteri Kerja Raya Wanita pertama tetapi saya akan berusaha memberi khidmat yang terbaik untuk rakyat. 

Untuk warga Kementerian Kesihatan Malaysia, terima kasih kepada nada semua memberi kerjasama yang amat baik kepada saya, yang membantu saya selama saya berkhidmat di Kementerian Kesihatan Malaysia. Semoga kita semua dapat menjalankan tugas dan amanah dengan baik demi Negara.





Semoga dipermudahkan urusan kita semua. Semoga kita semua diberi kesihatan yang baik menjalankan amanah.

Rosnah ARS

No comments:

Post a Comment