Pages

Friday 5 October 2012



Assalammualaikum dan Salam 1Malaysia.

Alhamdulilah hari ini masih diberi peluang untuk bernafas oleh Maha Pengasih dan masih diberi kudrat menabur bakti serta menjalankan amanah yang diberi.

Pagi tadi saya merasmikan Hari Bersama Pelanggan Hospital Ampang yang bertemakan ‘My Health, My life, My Choice’ . Program tersebut merupakan salah satu usaha dalam memberi peluang kepada orang ramai mengetahui perkhidmatan yang disediakan oleh Hospital Ampang  serta dapat mewujudkan kesedaran penjagaan kesihatan di kalangan pelanggan. Selain dari itu, dapat mengeratkan lagi hubungan  Hospital Ampang dengan masyarakat.  Tahniah diucapkan kepada Hospital Ampang.





Kemudian di sebelah petang tadi, saya menyempurnakan Closing Ceremony Of International Conference Of Asia’s Political Parties di PWTC. Program yang dihadiri oleh Delegasi dari seluruh Asia ini membawa objektif untuk meningkatkan pengaruh ahli politik muda dalam proses integrasi serantau di Asia dan menyediakan peluang untuk ahli politik muda rantau Asia bagi memperoleh pengetahuan yang lebih besar serta penghargaan terhadap sistem politik melalui penyertaan aktif dalam urusan politik.




InsyaAllah, esok saya akan menghadiri beberapa program di kawasan. Semoga esok kita semua diberi kesihatan yang baik untuk menjalani hari.


“Rezeki itu milik Maha Pengasih, maka rezeki itu adalah ketentuanNya. Tidak ada seorang pun hambaNya mampu melawan kuasa dan takdirNya”



Rosnah ARS.

No comments:

Post a Comment